Toalettbesøk, hjelp!
Ja, nå kjennes det egentlig ut som det løsner litt i dag altså, men jeg er på dag 4 siden sist jeg fikk utført noe særlig på toalettet, og magen har vokst seg litt ubehagelig på den tiden.
Jeg har ikke vært på toalettet en eneste gang siden jeg begynte med Cocosa for fire dager siden. Har spist ca 2 ss pr. dag. Nå setter jeg igang med magnesium. Har også en pakke linfrø stående men på den står det 13 kh pr 100 gram, og det høres liksom ikke ut som det jeg har lest andre steder her på forumet. De er kjøpt i Nederland 
Jeg har vant til daglig toalettbesøk. Det er kanskje for mye å forvente på dette kostholdet?? Men har vært knallkvalm to kvelder på rad, og i dag var formen helt elendig. Fikk helt åndenød av å gå noen trinn i trappen min, og armer og bein er tunge og slappe. Trimplanene mine detter litt i vasken av dette, så jeg tror jeg skal gå over til å gå tur istedet for å shredde med Jillian for en periode, for i dag klarer jeg knapt nok å løfte armer og bein, og langt mindre sprette rundt med vekter i tillegg.
Sist gang jeg var på lavkarbo gikk jeg ned fantastiske 20 kilo, men magen ødela. Fikk hemoroider og stresset fælt med å få magen til å virke.
Hva er normalt for dere? Annenhver dag?? Hver 4. dag som meg??
Har ikke lyst til at alt skal "falle i do" for at jeg ikke får magen til å fungere. Jeg SKAL nemlig ned i vekt, for sånn som jeg har det nå vil jeg ikke ha det lenger.
Glad for tilbakemeldinger på dette!