Sv: Kutte meieriproduktene..Hvordan?
Opprinnelig lagt inn av Stine, her.
Jeg har vært i ketose i litt over 3 uker og har bare gått ned 1.7 kg.er ganske fortvilet nå da jeg er superflink og har fulgtkuren til punkt og prikke ,bortsett fra forrige helg da jeg hadde en del del vin, men mye mindre mat enn det jeg vanligvis spiser. Har bestemt meg for at dersom det ikke er mer nedgang nå til neste veiedag,vil jeg revurdere hele kuren ,desverre. Har vært igjennom mange fristelser,4 bursdager faktisk,og har synes jeg har vært veldig flink ettersom jeg err svært glad i kaker og andre søtsaker . Blir ganske oppgitt , men er likevel så bestemt på å klare dette nå og trives så godt med maten at jeg synes det er trist hvis jeg ikke får det til å " fungere" . Så hope , du har hatt en flott nedgang og må være superfornøyd med resultatene 
Tja. Ville du trives bedre med lavkalori - og ville det ført til større vektnedgang enn et snitt på et halvt kilo i uka (som er hva du har, så langt) - enn med lavkarbo for å gå ned i vekt? I så fall bør du jo bytte; det aller viktigste er at du har det bra i kropp og sinn.
Et halvt kilo i uka er et helt ideelt tempo for vektnedgang. Jeg skjønner ikke hvorfor du er skuffet eller fortvilet. 
|