Sv: Toalettbesøk, hjelp!
Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.
Etter å ha pint meg gjennom hele natt til lørdag, med det som heldigvis viste seg å "bare" være en skikkelig forstoppelse (værre enn å fø!) har jeg lest alt jeg kom over om temaet. Her er litt av det jeg kom fram til;
- få i deg nok fett!
- drikk vann i bøtter og spann
- magnesium er viktig
- kalsium og kalium er enda viktigere (sesamfrø= suveren kilde)
- linfrø hjelper godt, bl.a. ved at de "bygger seg ut" når de går hele gjennom tarmen= skaper plass til å få ut dritten 
Lørdag bakte jeg massevis av de gode, lavkarbovennlige knekkebrødene som inneholder kruskakli, linfrø og masse sesamfrø, Magen funker som den skal. Jeg har kjøp microlax for å ha i medisinskapet. Må den aldri bli brukt.. 
Jepp, fett er det masse av her. Muligens kan jeg pøse på med enda mer vann. Har begynt med magnesium og har også laget meg en linfrømix.
Kalsium og kalium er neste steg, og i dag oppdaget jeg at min bror tilfeldigvis også har satt igang lavkarbokosthold, for han har sendt meg en lavkarbo brødoppskrift på mail. Har ringt ham, og han skryter veldig av det brødet som inneholder både linfrø og sesamfrø.