Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.
Hapylady: Her er en link til oppskrifts tråd til eurodietten. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28606 Mye er til fase 2 men sløyf kjøtt, fisk og fugl så har du mye godt å lage grønnsaker på! Mitt tips er å huske hvitløk, løk og karri ( er jeg spesielt glad i..), eller er det smak og behag om man liker indiske krydder, provance osv..... Det finnes også sukkerfri buljong. Jeg tok av og til 1/2 terning og løste opp i en tekopp med kokende vann. Hadde dette enten i suppene for litt ekstra god smak eller tilsatt i wookede grønnsaker . Ble en slags gryterett lignende ting! Veldig godt! Både mann og barn også likte det masse.
Håper du snart får komme igang
Tusen takk for at du orker masingen min og svarer meg . Fikk melding i stad fra posten og har nå vært og hentet produktene. I morgen tidlig går startskuddet. Skal bli spennende å se om jeg kan gå ned på dette. Er kjempe spent .
Takk for linken også. Skal gå inn og lese der . Regner med at det kan bli litt kjedelig med de samme produktene hele tiden -og det er godt å se hva man kan gjøre utav det. Er også veldig glad i karri, løk og hvitløk, så da skal jeg prøve det. Pluss buljongen - får se i butikken neste gang... . Håper jeg ikke ødelegger masse med å bruke lettmelk isteden for skummet .

|