Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 18:55   #22
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Statens kostholdsråd - HA!

Nei nei nei folkens dere misforstår totalt, vi skal spise mye mer fisk og sjømat (herre...nå må dere lese dette her orn'tlig da.....)

Det er jo mye bedre at vi fisker tom havet eller evt ødelegger det som er igjen med diverse oppdrettsanlegg.

Når det gjelder hvor mye kjøtt de spiste før (ser spesielt at steinalderen blir nevnt) så husk at de langt fra klarte å felle dyr hver uke, alt tyder på at de lange perioder levde på røtter/nøtter/bær og når de klarte å felle dyr med sine primitive redskaper fråtset de før de i kanskje gikk uten mat. Dette har jeg diskutert med en i fra arkeologisk museum, så jeg tror han veit hva han snakker om.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat