Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-11, 19:29   #13
Cassiopeia
Seniormedlem

Cassiopeia sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Har du Kenwood Kjøkkenmaskin? Se her;)

Jeg har den tyngste versjonen av Kenwood Major, den med stål i "ben og armer". Den står støtt som bare det, men det kommer kanskje av ekstra vekt? Jeg hadde vel egentlig tenkt meg en liten Chef eller noe, men MiniCassi som er kokk kommanderte sin mor til å svi av 7 høvdinger på en lekker sak i børsta stål med herda stålverktøy og issikker glassblender. Da trenger du aldri å kjøpe kjøkkenmaskin mer, sa ho, og jeg tror henne så gjerne.

Jeg har ikke noe ekstrautstyr ennå. Kunne egentlig tenkt meg både det ene g det andre, men hvor aktuelt er pastamaskin for en lavkarber (jeg har jo en manuell en fra før også), og hvor ofte trenger single jenter med morsan rett borti gata kjøttkvern?
Grønnsaker og ost river jeg med tilbehøret til stavmikseren, men ismaskin!!!

Ismaskin er noe for single lavkarbojenter med sans for nytelse men begrensa frysekapasitet

Journalen min

Sist redigert av Cassiopeia : 01-02-11 kl 19:30. Årsak: Skriftlig stamming ser så dumt ut :p
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat