Sv: Den store felles ED-tråden
God morgen!
-700 gr. ned siden forrige onsdag!!!!! Kjempe deilig. Da funker "prosjektet" mitt om å spise når jeg er sulten og ikke ellers. Herlig!
Ser ut som om jeg har gått ned veldig mye altså, men klarte å gå ned 2,5 kilo selv fra maks vekt før jeg begynte på ED ifjor september. Så siden Juli ifjor har jeg gått ned det som står på tickeren. Jeg syntes det er viktig å ta med ALT JEG HAR KLART!!!!!
ADA: Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.....skjønner på en måte poenget ditt med at man kan fristes til utskeielse hvis man vet hva andre gjør....MEN...jeg gikk tre måneder på ED uten å gjøre noe "galt". Jeg var bare så motivert og bestemt. Men utpå nyåret var det mer fristende med andre ting. Jeg skeiet ikke ut for det om andre gjorde det, kun fordi jeg ville selv. Men det er nå meg....
...for meg er forumet en støtte fordi det er her BÅDE på oppturer og nedturer. Mitt inntrykk er ihvertfall at det er mindretall som går gjennom en stor vektreduksjon uten å avspore en liten smule. For meg har det å avspore også lært meg nye verdifulle ting om mine svake og negative sider. Kanskje det er et poeng, at vi er alle forskjellige og vi har alle vår individuelle måte å tilnærme oss vårt eget mål på. Det som funker for meg, funker ikke for andre.
Jeg må bare være ærlig å si at jeg syntes vi skal fortsette med en tråd.....(siden temaet ble tatt opp)
GOD bedring Ada