Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig??
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Dårlig gjort av meg å bli litt krass akkurat denne gangen, men ærlig talt da 
Har du lest boka? Om hvor lang tid det kan ta for fettforbrenninga å komme i gang? Hva er det "dere nye" forventer? Det er nesten daglig "sutring" fordi man ikke går ned så fort man trodde. Gi kroppen en sjanse da! Den er ikke en maskin man kan stille inn som man finner det for godt! Vil ikke tro du la på deg nesten 1 kg i uke da vekta gikk feil vei? Men AV skal det i et forrykende tempo!
Det anbefales et vekttap på ca 0.5kg-1 kg pr uke. Du ligger meget godt an mao!
Er det noe som virkelig stopper vekta er det stress! Så å klage etter 10 dager og -1.6 kg hører ikke noe sted hjemme!
Må bare unnskylde denne krasse tonen, det var på ingen måte personlig, mer type spørsmål som fikk meg til å vifte med pekefingeren her 
Hold ut, spis riktig å ta ut batteriet av vekta! Finn frem batteriet en gang i uka, finn frem målebånd -slett ikke uvanlig at det forsvinner cm selv om vekta står rolig!- og kos deg med tanken på at det er snart vår og at du vil møte denne sommeren med en slankere og friskere kropp! 
Lykke til!
Må si meg veldig enig her altså. Det hender man må rekke pekefingern. Det er klart du ikke raser ned flere kilo i uka på denne kuren. Det er ingen vidunderkur, men en livstilsendring. Kjenn alle de gode tingen dette gjør med kroppen din. Fokuser på det positive. Alle de gode råvarene du kan spise. Tenk ikke BARE på det tallet vekta di viser.
Noen går ned 10 kilo på 10 uker, andre går ned 3, men likvel, det går nedover. At du plutselig går opp noen gram, so what? Det er jo ikke fett du går opp fra en dag til en annen.
Marius
|