Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 12:12   #5551
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg har en slik dings som dette - bare den er fra Dior. Men hvordan bruker jeg den ? Dama fra parfymeriet sa det var såååå enkelt og svusjet litt med børsten i lufta.....men når jeg prøver ser det ikke akkurat så bra ut. Hadde jo vært greit å få brukt den litt på mine mørke ringer når jeg først har betalt 350 spenn....

Dior Skinflash?
Den inneholder lysreflekterende partikler og skal legges akkurat i søkket under øyet, slik at det gir en illusjon av at det ikke fins noe søkke Det er altså ikke noen vits i å bruke den som en vanlig concealer/god gammeldags dekkstift, for å dekke et helt område, det er viktig å være nøyaktig når du legger denne.

Tankegangen er jo at lyse farger forstørrer mens mørke farger forminsker. derfor skal du legge denne akkurat der du ville ha "fylt ut" øyet for å unngå å få noe søkke. Og så må du ikke gni over det med fingeren etterpå, bare liksom dabbe yderst lite over med lillefingeren (for at det ikke skal bli for hardt)

Haha, ikke akkurat kort svar, men ikke helt enkelt å forklare uten å få vise

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert