Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 12:30   #5554
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Hihi, det høres absolutt mer knotete ut enn hva det faktisk er, altså Om du stiller deg foran et speil med ganske godt lys og væpner deg med skinflash og en sminkefjernerserviett e.l. er du kommet langt Om du da vender hodet litt frem og tilbake, vil du ganske kjapt se hvor det funker å legge den og hvor du ikke får en spesielt stor effekt.

Det som er så utrolig teit er at man bruker massevis av penger (skinflash koster vel 2-300 kroner på parfymeri?) på et produkt og ikke får noen skikkelig forklaring på hvordan det brukes! Hadde ikke tatt ekspeditøren mange sekundene å vise deg skikkelig.

Enig! Først prøvde vi en lysere farge og hun ekspeditøren sa det var gode greier. Jeg kunne TYDELIG se at jeg stod der med "hvite" (lyse) halvmåner under øynene og da jeg ba om å få teste en litt mørkere farge - ja da var hun plutselig enig med meg....
Og i ettertid var det jo dumt at vi ikke stod foran et speil når hun la på kremen - da hadde jeg så sett hva hun gjorde....

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse