Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 19:52   #51
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Mindre kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Tusen takk!!!
Jeg håper ikke dette høres frekt ut...men jeg får liksom en litt sånn "37 kilo - er det noe å være så stolt over da" - følelse når jeg leser slike kommentarer. Jeg tror det kommer av at jeg egentlig ikke føler at jeg har slanket meg - vært på slankekur - men har kost meg og spist meg mett hele tiden. Det er liksom ikke så mye å være stolt av fordi det har i grunnen ikke kostet meg så mye....
Forstår dere tankegangen? Ikke misforstå - jeg blir UFATTELIG glad for alle komplimenter og mener INGENTING negativt med det jeg skrev her.....men det har liksom gått så lett.....iallefall de første 30 kiloene.....det har ikke vært en slik jobb og en slik tortur som jeg innbiller meg en lavkalori/fettfattig (tradisjonell) slankekur er....

Wow...!
Jeg skal ned 26, klarer jeg 20 skal jeg virkelig være overlykkelig, så er de siste 6 en ekstra bonus,å om jeg klarer det på den måten som du sier ovenfor, blir jeg overlykkelig, for meg er det stort at du har klart det, å jeg forstår på en måte hva du mener, siden jeg har tatt av de 4 første nå, uten å gjøre så mye mer enn å spise meg god å mett, såvidt begynt å trene nå, men jeg setter allikevel så ufattelig pris på det!!
Håper bare jeg er like flink som deg, og andre her inne å kommer meg videre lykke til videre!

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat