Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 22:11   #12
Linda69
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Vektstagnasjon eller bare veldig utålmodig?

Jeg er oppløftet av det som står her jeg. Bra med alle spørsmål, alltid andre som har det slik og da er det godt og kunne kjenne seg igjen
Jeg teller ikke kalorier, denne dietten går ikke ut på det! Les Dr Hexeberg sin bok bli frisk med lavkarbo. hun forklarer denne dietten ned til minste detalj og hvorfor det er slik. En fantastisk bok som får deg til å forstå det meste som skjer. Jeg er på min 24 dag nå, er i ketose og er kun gått ned 1.5, jeg gikk også opp igjen og ble fortvilet. Utålmodige sjeler er vi jo og jeg skulle jo helst ha gått ned alle kiloene i går Jeg har nå fjernet melkeproduktene og ser om det hjelper. Ellers kan jeg merke at nå er energien godt tilbake og utrolig mangen andre gode ting har skjedd som ikke har med vekt å gjøre. Mensen kom tidlig og uten den vanlige migrene og smerten, helt fantastisk jeg er roligere, klarere i hode, har ikke sug, spiser når jeg er sulten, det er et under synes jeg Nå sliter jeg med å vente til å veien meg på mandag, men prøver å holde ut. Jeg skal fortsette på dietten selv om jeg må smøre meg med tålmodighet

Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat