Sv: Februarskravletråden 30+
tja, jeg har gått ned fattige 7 kg siden juni ifjor jeg da... er også elendig til å drikke vann, sliter med å være kronisk trøtt og uopplagt, men det skal utredes mer håper jeg! for alle de vanlige blodprøvene er helt fine.
var hos lege ved senter for sykelig overvekt igår, og han sa det ikke var vits i at jeg kom for å koseprate to ganger i året.. jeg greide meg fint, søkte kunnskap og visste hva jeg drev med. så jeg kunne heller bestille time selv senere om jeg lurte på noe 
var også han jeg kommenterte slappheten med, og etter noen spørsmål så trodde han at jeg kan ha forskyvet søvnfasesyndrom. noe det er hele to eksperter på i hele landet. ingen andre kan en skitt. jippi 
om to uker skal jeg til kontroll hos fastlege, da skal jeg spørre om å ta c peptid for å sjekke om jeg burde prøve metformin igjen, samt div leverprøver som typen min skal prøve å hoste opp fra sin lege... han har en leversykdom som blant annet har kronisk trøtthet som symptom.. og denne er dødelig om den ikke reverseres.
|