Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 22:53   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Et hjertesukk om valg av kosthold og lavt stoffskifte

Opprinnelig lagt inn av Bindi, her.

Jeg har akkurat begynt på medisiner, og er ikke riktig medisinert enda.
Lutz har jeg bare sett navnet på her inne, men ingen kjennskap.
Kansje Fedon er det riktige da, 72g er jo betydelig mye mer.
Cocosa bruker jeg i matlaging.

Kitt: Hva har hun venninnen din "gått på"?

Venninnen har brukt helt vanlig Levaxin i flere år nå. Hun var kjempedårlig ganske lenge, men det tok litt tid før de fant ut hva det var. Hun ble satt på medisiner, økte dosen 2 ganger til 100mikrogram og har siden blitt helt frisk igjen, heldigvis!
Så hun har bare kuttet ut de verste karbokildene og begynte å bevege seg masse. Hun begynte å gå turer, nå løper hun lange runder!

Fedon tillater ganske mye karber og selv om han snakker svært varmt om fett i media om dagen, er det ikke om å gjøre å pøse på i "hans" kosthold! Det jeg liker er at man kan spise litt brød, bønner og frukt etc!
Vil gjerne leve lavkarbo, men har innsett at ketolyse blir for mye for meg i lengden. Er jo viktig å finne noe man kan klare å følge i det daglige i mange år!