Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 23:01   #6
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Et hjertesukk om valg av kosthold og lavt stoffskifte

Jeg spiser ikke synlige fettrander og masse smør jeg heller, men jeg kan like avokado, egg, olje og ost som ikke er for fet. Det finnes ost fra synnøve finden med 10% fett. DEn går an synes jeg.Kokosmelk er også fettrikt og godt. Du kan også bake noe som skjuler fettet(smør/cocosa/olje) på en måte. Jeg ville forsøkt å spise meg vant og ta hensyn til grensene for hvor mye,jeg, og vært raus med grønnsakene ,om jeg var deg. Mange må tilvennes fettmengdene siden mange har hatt fettfobi tidligere. Du kan forresten også spise røkelaks, laks, ørret, makrell kanskje? Med rømme og salat smaker det friskt. Vil du, får du det til på et vis. En omlegging av kostholdet trenger ikke skje over natta.Du kan f.eks begynne med å kutte ut de matvarene med høyest GI som korn, ris etc. Begynne med Fedon og tilvenne deg et strengere lavkarbo-kosthold. Et annet tips er å se gjennom oppskriftene til Torkil og andre lavkarboguruer.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat