Tråd: 20 kg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 08:44   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 20 kg!!

Opprinnelig lagt inn av sinquah, her.

Edit: jeg lurer på hvor lenge ketolyse vil funke, liker lav karbo, men vil den funke til jeg er kjempentynn eller vil den stoppe og funke?

Ketolyse er vektregulerende, så du går ikke ned i vekt til du "blir borte". liksom!
Når kroppen syns det er nok, stopper vektnedgangen og du kan likevel leve ketogent/lavkarbo resteb av livet!

Ang. røyking: ikke tenk på det en gang!!! Slutt nå mens du enda kan! Sparer deg selv for så mye og selvfølgelig en masse penger!

Ingen moralpreken, altså, men jeg røyket i 27 år før jeg sluttet og vet hva jeg snakker om. En kompis sluttet nå og sparer mer enn 3000,- i måneden på det!