Var hos legen min igjen i dag. Jeg begynner sakte, men sikkert å bli bedre, men fremdeles sykemeldt. Også legen syntes jeg var blitt bedre så jeg tilstod at jeg har begynt med alternative greier i form av Kamuttgress (IKKE kanuttgress ), Udos Choice, D-vit(3) og eplecidereddik. Sammen skal dette virke avgiftende (skal begynne med spirulina og noe annet jeg ikke husker navnet på); i allefall er kroppen begynt å bli mer samaarbeidsvillig. MEN det som legen også antydet var at mine plager kunne være bivirkninger etter svineinfluensavaksinen jeg tok november/desember 2009. Første gang jeg måtte på legevakta grunnet syk på en måte jeg aldri har vært før var nemlig i romjula 2009. Og siden da ble jeg bare dårligere og dårligere. OG siden alle prøver og tester jeg har vært gjennom viser at alt er normalt bortsett fra denne reuvmatismeprøven så er det mer og mer som tilsier at vaksinen har skylda. Og har vaksinen skylda så vil også disse avgiftningsgreiene funke! Jeg skal til legen igjen på mandag for å ta flere prøver og på onsdag skal jeg til nevrolog. Og fokuset denne gangen er nettopp bivirkninger av vaksinen! Sykdomsbildet mitt ligner veldig mye på andre uforklarlige tilstander hvor vaksinen har fått skylden. Håper og krysser fingre! For dette regner jeg med går over! Er det flere her som har blitt merkbart mye slappere og sløvere og har vondter her og der etter vaksinen?? Det heter chlorella det andre jeg skal sjekke ut.