Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-11, 22:02   #2
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Hei!

har ikke tatt svineinfluensavaksinen pga innebygd skepsis, men min kjære var i hjernehinnebetennelseforsøket i 89/90. Kanskje opphav til mange problemer for han.

I alle fall, han er på candida-kur for tiden og skal starte med Chlorella for avgifting, behandlingshorisonten er i hvert fall 4 mndr, gjerne lenger. Og en av de alternative folkene sier at Chlorella er veldig sterkt - at det virker, men kan være sterkt for kroppen av den grunn. Ikke la være, men forhør deg om hva annet du kan gjøre for å avlaste lever og nyrer. Sannsynligvis niks alkohol og kaffe... Kanskje spirulina, kanskje taurin for nyrer, alfa-linolensyre for lever eller mariatistel...

Dette ble bakvendt, ser jeg nå. Jeg ville bare advare om at du kan bli dårligere først.

Man jeg har trua!!

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat