Tråd: 20 kg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 10:44   #11
sinquah
Juniormedlem

sinquah sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Alder: 31
sinquah er på en erverdig vei

Sv: 20 kg!!

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Ja, gjerne fortell mer om hvordan du har klart dette! For en prestasjon!

Gratulerer!

Vell, generelt har jeg spist alt fra "a" til "å", kjylling, kjøtt, egentlig lite grønt og noe salat, Til lunch prøver og spise en skål salat, med enten litt dressing eller majones på men er nå så lei av det at jeg mange ganger dropper det, til middag eter jeg det som serveres på kantinaen min(er borteboer) og om det ikke er noe jeg kan ete, så blir det en skal salat der også, ellers så eter jeg ikke mye om dagene, om jeg er sulte nokk og har råd så kjøper jeg meg kjøttdeig og ost og steker det i pannen, ilag med osten slik at osten blir stekt, men det skal sies at jeg ikke lager mat mere en 2-3 ganger i uka. Og generelt drikker jeg mye brus, ca 2 literi uka , (Pepsi Max) og det er hva jeg spiser, jeg tar noen ganger og tar meg et stykke pizza og skeier ut flere ganger med kanskje en bitre gummi godter, men passer og ikke pasere 20 karbo grensa...og under denne rare dietten så har jeg ikke trent, kanskje gådd litt Tim butikk osv, men det er jo nesten ingen ting... Personelig synes jeg at ketolyse er en jukse diett siden den går på autopilot jeg veide 115 og nå veier jeg 90kg. Er 173 høy og er 17 år :-)

Sist redigert av sinquah : 08-02-11 kl 23:35.
sinquah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat