Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 12:33   #9
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spise store mengder

Du som ikke blir mett; føler du ikke forskjell i magen på 500 gram brød og 500 gram kjøtt heller? Jeg kan fint presse i meg 500 gram brød, men 500 gram kjøtt er en umulighet. Så jeg tenker at om du spiser masse av mat uten haugevis av kalorier vil du gå ned i vekt. Jeg tenker på nøtter og meieriprodukter. Å spise uhemmet av nøtter kan gi et enormt kalorioverskudd som hindrer vektnedgang. Men det vet du nok. Så om du er lur i valg av matvarer vil det gå seg til, tror jeg. Ikke spise mye av meieriprodukter eller stivelse (nøtter, korn, etc), men grønnsaker og kjøtt/fisk/egg. Mon tro om det ligger en emosjonell sult i mageområdet ditt som aldri blir dekket, og spm du forsøker å dekke med mat? Får du trøst av noen noengang?

Om du sprekker og bare må ha noe søtt kan du være lur og velge noe som ikke ødelegger for deg, som epler, grapefrukt, bær.Eller tyggis, eller kakao med fløte, vann og suketter. Når du tar kontrollen vil du føle deg bedre, ikke lenger som et offer.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat