Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 14:39   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Hei!

har ikke tatt svineinfluensavaksinen pga innebygd skepsis, men min kjære var i hjernehinnebetennelseforsøket i 89/90. Kanskje opphav til mange problemer for han.

I alle fall, han er på candida-kur for tiden og skal starte med Chlorella for avgifting, behandlingshorisonten er i hvert fall 4 mndr, gjerne lenger. Og en av de alternative folkene sier at Chlorella er veldig sterkt - at det virker, men kan være sterkt for kroppen av den grunn. Ikke la være, men forhør deg om hva annet du kan gjøre for å avlaste lever og nyrer. Sannsynligvis niks alkohol og kaffe... Kanskje spirulina, kanskje taurin for nyrer, alfa-linolensyre for lever eller mariatistel...

Dette ble bakvendt, ser jeg nå. Jeg ville bare advare om at du kan bli dårligere først.

Man jeg har trua!!

Takk for svar! Nå har jeg vært og kjøpt chlorella. Jeg fikk beskjed om at chlorellaen var snill og grei, men at jeg kunne bli litt slapp. Akkurat som om jeg ikke er slapp nok fra før av. Så nå spiser jeg både gress og tang.. ender vel opp som ei drøvtyggende ku. Damen mente at jeg IKKE kom til å belaste verken lever eller nyrer i den grad at jeg kom til å trenge noe for det. Så jeg prøver og ser hvordan det går!

Var dessuten en tur innom jobben. Jeg hadde jo gruet meg fælt til å møte dem igjen da et par av dem mente at jeg ikke var syk siden jeg så så frisk ut. MEN pipen hadde en annen lyd i dag. Jeg fikk beskjed om å holde meg hjemme til jeg var krute god og vel så det! Det var godt å høre det, så slipper jeg gå med dårlig samvittighet.