Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 02:56   #100
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Jeg synes vegger skal være slette og at huntonitplater som ser ut som stående panel er schtøgge. Men faren min sier at han gidder ikke å sparkle og tapetsere hele huset og at jeg da må leie inn folk til å gjøre det. Hm... Jeg aner ikke hvordan man gjør slikt, men vi skal begynne med veggene i stua og på kjøkkenet i neste uke så da får jeg kanskje gjøre litt selv. Jeg tror det er mest klatt og tidkrevende, men ikke spesielt vanskelig. Så kanskje jeg kan gjøre det selv? Faren min har til nød gått med på å være med på å sparkle og tapetsere veggene i stua og på kjøkkenet. Sånne rom jeg er mye på hadde jeg blitt gal om jeg skulle hatt huntonitplater. Men på soverom og i ganger, så er det mye mulig at jeg går for huntonitplater. Jeg var ute på byggsenteret og skulle velge hvilken plate jeg synes var minst stygg i går. Sukk, det er forferdelig å velge mellom pest og kolera... Valget falt på Perle Hvit:

Jeg tror det er den jeg synes er minst stygg, men det er ikke mye forskjell på dem. Og det var i alle fall ikke lett å se på dem på nettet eller i brosjyre. Man må nesten se på platene selv.

Men good news, de har fått "design"-plater. Det var jo faktisk litt kult!

Og denne her er hele 6 plater bred, altså 3,6 meter:

Mistenker at man hadde blitt litt lei av den etterhvert da...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat