Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 08:15   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg går ikke ned i vægt

Du forteller ikke din BMI og viser ikke hva du spiser på en dag? Tilskudd?

Jeg kjenner ikke Skaldemann sine detaljer, men Atkins kan jeg!
Det "letteste" for Atkins er å følge induksjonen etter punkt og prikke og passe på at man SPISER TIL MAN ER METT og NOK FETT. Det tar litt tid (uker) å få opp forbrenningen din etter lavkalori, så la kroppen bli vant til det! Når da du synes du har kontroll på hva dette innebærer og er blitt kjent med metthetsfølelsen din igjen, så kan du velge å fortsette som Atkins eller gå inn i Skaldemann. Skaldemann 50+ er for de som skal ned over 50kg, ikke? Det er da ikke rett for deg, du har ikke nok fett å ta av...

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat