Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 10:34   #3
Efterår
Medlem

Efterår sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg går ikke ned i vægt

Tak for dit hurtige svar
Det har gået mig så meget på at jeg har ligget vågen det mest af natten og tænkt på hvad jeg gjorde galt
Du har ret i at 50+ er for dem der skal af med 50 kg eller mere men jeg havde været et par månder på Atkins induksjon og oplevede ikke vægtnedgang så derfor tænkte jeg at nu skulle den ha - blev nok lidt desperat - derfor endte jeg på 50+
Jeg er 174 høj og vejer 64-65 kg. Jeg ved at det ikke lyder af meget men det er lige de sidste 4-5 kg der driller. Hele min familie er meget slanke - det er kun mig der har været tyk - så det ligger til familien at være slank/tynd. Jeg tænkte at det var vigtigt at fortælle i tilfælde af at du tænkte at jeg var på vej ud på et skråplan. Jeg elsker mad og det er vigtigt for mig at det er sundt og nærende så min krop får hvad den har brug for.
Jeg skal vænne mig til at mærke efter hvornår jeg er sulten - det er som regel vane-spisning morgen/middag/aften - men jeg øver mig
I løbet af en dag spiser jeg ca 1800-2000 kcal og heraf er 20-25% protein, 2-5%kulhydrat og 75-80% fedt Jeg ved at jeg ikke skal tælle kcal osv men jeg stoler ikke helt på min mavefornemmelse og mit øjemål endnu

Frokost: 2 æg, bacon eller ost, smør og kokosolie, avocado/agurk
Middag: Kylling/okse/svinekød/fisk/ost, olie, smør, blomkål/broccoli
Aften: Ofte som frokost
Senere: rester fra aftensmad, ost, flæskesvær, fløde
Drikker vand og the og 2 kopper kaffe dagligt
Jeg er meget glad for kød og skal vist passe på med ikke at få for mange proteiner - det samme gælder ost, nam nam

Jeg er glad for at du er ekspert i Atkins - kan du fortælle mig hvor længe jeg må/kan være på induksjon? Er det til jeg har tabt de sidste stædige kg eller er det max et par uger. Jeg er lidt bange for at skifte for meget rundt så kroppen bliver mere forvirret end den er og holder endnu mere fast på de sidste kg og enda lægger lidt til for en sikkerheds skyld
Jeg ved at det er max 20g kulhydrat men jeg kan ikke finde beskrivelse af hvor meget protein, fedt og kcal. Jeg har tænkt meget på at det ikke kan være uvæsenligt når det er så få kg jeg mangler og min mæthedsfornemmelse ikke er helt udviklet endnu

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat