Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-04, 10:55   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Huff stakkars unger. Det er jo de som blir skadelidende på sikt.

Hvert 3. barn i USA ender med Diabetes sto det i artiklen...Ikke så ille her enda visstnok, men det kommer i rasende fart.

At det ikke er innholdsdeklarasjon på snop og brus, er på en måte litt greit, for det vet vi jo er usunt og farlig.

Da synes jeg det er myye viktigere å få frem hvor mye karbohydrater det faktisk er i det du nevner MHM og barneyoughurt (som er sååå sunt, liksom) og korn. Ungene fores i bøtter og spann med youghurt (mange nye varianter oppdaget jeg for noen dager siden) fordi foreldrene faktisk tror det bare er sunt. Og da har meieriene vært flinke med markedsføringen sin...det er jo ikke sant...se på det sukkerinnholdet da. Det er jo ren snop både det og grøtene du refererer til MHM.

ARG..ARG...ARG

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat