Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 14:38   #10
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Leste at det kunne være større risiko for å utvikle narkolepsi om man tok denne vaksinen i fjor?

Primært gjeldende barn etter det jeg har lest. Voksne med bivirkninger opplever utmattelse, muskelsvakhet, tretthet etc etc Noe ala ME. Sikkert derfor mange med ME ble advart mot å ta sprøyten?? I allefall ble de med ME jeg kjenner her nord anbefalt å IKKE ta vaksinen.

Når det gjelder ME så er det jo mange som har fått det grunnet MMR vaksinen?? Men det er så langt bare EN som jeg vet om som har fått erstatning. Og MMR-vaksinen var jo heller ikke farlig?? Men det tok noen år der også før bivirkningene slo til for fullt.