Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 10:09   #5
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo pulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Vet ikke om jeg kanskje vurderer alle måltid utenom frokost og middag med shake, for jeg sliter med å finne hva jeg skal spise og få i meg nok fett tror jeg. Vekta står BOM stille. Faktisk gått opp 1kg fra i går til i dag, og jeg hadde ingen utskeielser i går på tross at det var lørdag. Og det er ikke akkurat motiverende!! OG i går trena jeg 1time zumba også!! Æsj og blææææ.

Hva tenker dere om sånt? Og hvem shake type? Skal til sverige etterpå, kan de ha noe sånt der??

Da lurer jeg veldig på hva planen din er, for å begynne å ta shake, fordi at du ikke får i deg nok fett, det blir liksom litt å klusse til ketolyseopplegget ditt veldig. Burde du kanskje heller prøver å få i deg mer fett, først?