Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 10:54   #4
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Årsaker til ulvehunger

Ja, det tror jeg også, flere årsaker hos hver enkelt også. Og som Nellie sier; det kan være næringssult. Og jeg tenker i tillegg på vanetenkning. Om man pleier å spise "lort" som du kaller det vil man tenke på "lort-mat" når en er sulten også. Man tenker jo ikke i nye baner uten en liten viljesanstrengelse. Jeg så dette så klart da jeg sluttet med pepsi max. Jeg så alltid for meg pepsi max når jeg følte tørst. Når jeg likevel gav den vann ble bildet jeg fikk opp ved tørste endret til vann etter få dager.

Jeg tenker også på selvforakt. Har man det fordi man har spist slik man ikke ønsker kan man lett fortsette å spise dårlig i ren selvforakt og skuffelse. Å gå over til å spise sunt av kjærlighet til seg selv og sin kropp er en stor omstilling.Man spiser da utfra forsiktighetens dyd for ikke å skade kroppen og ikke det motsatte som før, da man ville oppdra seg selv på en skadelig måte. Man kan ikke oppdra en kropps behov og følelser, kun ens egen bevissthet kan heves slik at en får overblikk og overbærenhet.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat