Sv: Lavkarbo pulver vs lavkarbomat
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Det er ikke så rart det Alle blir litt utålmodige Jeg tror at det ville være veldig dumt å begynne med pulver, men du må jo bare gjøre som du vil.
Kan jeg spørre om når du begynte? Jeg opplever veldig stillestand når jeg trener og det kan ta mange uker før vekta begynner å gå nedover etter treningsstart.. Går du ikke ned i cm heller?
Jeg begynte 3januar i år så har jo ikke holdt på så lenge. Men gikk ned mye i førsten, så helt stopp i en uke også ned litt igjen og nå bom stopp igjen...
Og føler nå at fettet lissom "vokser" i munn på meg og blir små kvalm Ser noen kutter ut melkeprodukter men da vet jeg lissom ikke hva som er igjen Spesielt med en del fett i.
Nei, går ikke noe spes ned i cm heller. Trodde jeg hadde det, helt til jeg kom på at de første måla jeg tok var jo på kvelden, ikkke morgen. Så da har jeg nok ikke mista noen cm heller....
Før ketolyse dietten prøvde jeg med mnd med Xenical slanke tbl, og gikk ikke ned en dritt med dem!! Vet de skal fjerne fettet i maten du spiser også går du ned i vekt. Men skjønte jo da at det ikke er fett jeg blir feit av. Så derfor prøver jeg nå ketolyse... Off. Ikke meninga å klage sånn, men blir så motløs og blue....

|