|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Nå har nå jeg klaget min kvote her inne på disse ukene, siden 3 januar, men jeg tror nok jeg kommer til å gi meg 
Jeg går opp og ned rundt nøyaktig det samme kiloet, så jeg mister rett å seltt hele motivasjonen, jeg skal inn i en kjole til et bryllup jeg skal i, når sommeren nærmer seg, å jeg må få til noe til dess, ikke stå fast rundt samme kiloet, så denne ekuren er ikke noe for meg tror jeg 
Jeg har vært helt safe på maten hele tiden til tross for mange helger i selskaper, spist ute osv da har jeg bestilt den maten jeg kan spise, å har ært i ketose hele tiden, jeg spiser ikke søtninger, brus eller noe, har trent kun 2 ganger, å jeg spiser ikke mye, kun når jeg er mett osv, drikker MYE, har sjekket menyen mine flere steder her inne, å fått tilbake at det er bra, likevel så står jeg på nøyaktig samme sted enda...
lurte litt på å ta pulver noen uker, for å få en kickstart på motivasjonen, men får ikke noe svar på den tråden,s å vi får bare se....
Mye av maten fortsetter jeg med, siden vi la om til noenlunde dette kostholdet hele familien ifjor høst, rene produkter osv, men resten av familien, har litt friere tøyler enn hva jeg har nå i ketose da...
men skal se til mandagsmorgen, men regner ikke med noen nedgang denne uken heller
men kjekt forum i det minste, å mye god støtte og tips og råd,mne frustrasjonen har overtaket her nå, sidne jeg leser om mange andre som skeier ut med det ene og andre, å likevel går ned så sitter jeg her da, så følger det slavisk, å kommer ingen sted......
men men nok om det LYKKE TIL; TIL DERE ANDRE, dere er jammen flinke 

|