Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 12:05   #10
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Årsaker til ulvehunger

Må henge meg på Nellie, har noen dager innimellom der jeg kjenner meg så sulten at jeg nesten blir sprø he he, men har hele tiden tenkt at vil kroppen ha mat skal den få det-så lenge det er mat som passer til det kostholdet jeg til enhver tid følger, ED denne siste tiden. For min del er det reell sult, resulterer i et lite måltid eller to ekstra den dagen og litt vektnedgang ganske snart etterpå, kjekke saker. Gi kroppen det den trenger og den takker deg"godtesyke" er noe helt annet, det er bare en lyst som kommer når jeg vil kose meg når alle andre gjør det, eller dagene før mens. Prøver da å finne noe som ikke er så alt for galt ifølge kostholdet jeg følger. Lytter til kroppen rett og slett. Men dette er meg, er veldig klar over at sultfølelsen kan komme av mange andre ting, som nevnt over i tråden her.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat