Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 13:59   #67
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Mindre kalorier?

Ja, ja - da var det litt opp igjen på vekta - 400 gr. Men siden jeg vet at jeg ikke legger på meg 400 gr fett i løpet av natta vet jeg jo at det er vann.....og det forsvinner igjen etterhvert....
Kan imidlertid ta en ukes tid da vi skal i bursdag i dag. Der blir det servert VERDENS BESTE OSTEKAKE - som jeg verken kan eller vil motså....Det blir min første utskeielse siden jul og jeg har bestemt meg for at jeg skal NYTE denne dagen og bare kose meg med god mat og godt selskap! Kjenner det gjør litt vondt å tenke på at jeg skal spise noe jeg ikke bør - men denne kaka klarer jeg bare ikke å motstå... :-)
Dessuten består den for det meste av kremost og rømme så.....

I morgen (mandag) er det tilbake til opplegget mitt....Kjenner det er mye lettere å være strikt i ukedagene når jeg går på jobb. Der har jeg ikke IFA eller sukkerfri sjokolade som frister meg.... :-) Er fæl til å småspise har jeg innsett....

Februar blir forresten en litt vanskelig måned med flere selskap, bl. a et 60-årsdag...
Men, men .....vi får ta det så det kommer....
Jeg er så flink i hverdagen at jeg tar utskeielsene med godt humør...og det er jo hverdager det er mest av.....

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat