Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 15:41   #17
Lissi80
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 44
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Sprakk i dag ...

Vi er flere i samme båt Her har det heldigvis bedret seg og mannen og barna spiser stort sett det samme som meg til middag nå. Synes de tilbehøret er "kjedelig" eller "liker ikke" så får de som regel noe tilbehør de liker. Hoveddelen av måltidet er likt, men så kan tilbehøret være forskjellig. Frokost og lunsj spiser vi jo bare sammen i helgene, så der står jeg mer fritt uten innblanding..hehe.. Og i helgene blir det gjerne da egg og bacon, noe alle liker, unntatt minstemann på 3 år..

Mannen prøvde vel daglig de to første ukene og få meg til å kutte ut LCHF, men jeg er heldigvis sta som et fjell når jeg først har satt meg til noe Nå etter 5 uker kan han fortsatt riste oppgitt på hodet, men klagingen har avtatt Og han liker jo maten jeg lager Tror noe av klagingen hans kom av at han har hatt ansvaret for kjøkken og matlaging i huset..Etter at jeg la om til LCHF har jeg tatt mye mer over på kjøkkenet, og i starten mistenker jeg han for å ha vært litt "snurt" for at jeg også klaret å lage mat GOD MAT

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat