Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Men hva spiser du i løpet av en dag da? Hvis litt løk er en utskeielse kan det være at du allerede har satt kropen i sparemodus! Noen må opp på 25-30g karbp pr dag får at kroppen skal slippe det den har. Og hvis du er på sparebluss vil du garantert ikke gå ned på pulver, men derimot legge på deg når du går over til mat igjen.
Har lagt ut menyen flere steder her, å fått vite at de er helt iorden. Her er ene tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40025
Løk tok flere karber så brukte ikke de,tok de med minst,,
Jeg er nok en av de så må igang med sånt da,men de som har svart her inne, har sagt at nybegynnere ikke skal tenke på det..
Jeg trodde ikke jeg var på sparebluss, siden jeg spiser til jeg er mett, å spiser når jeg er sulten osv, men jeg har ikke sånn greie på det, så kan jo hende..aner virkelig ikke hva det er som ikke stemmer her..
Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.
Neeei ikke slutt nei! jeg har også stått still i flere uker nå.og ja det lite motiverende.. Men SAMMEN så er vi sterke. På fredag så er det akkurat 4 mnd til jeg også skal i bryllup. Skal være forlover!! wæææh.. SKAL ned noen kg til det!!!!!! SKAL SKAL SKAL!!!!! vi greier dette..
så gode dere er:snill Setter storpris på det 
Samme målet som meg du da. Ja vi SKAL greie det, men jeg forsøker en 3 ukers periode for å se om jeg klarer det ihvertfall, så har jeg i det minste forsøkt, så slipper jeg i det minste å tenke på det etterpå....
Men siden det var ok at jeg er her inne, så holder jeg meg her, og på veietråden i de 3 ukene før jeg er "tilbake" på denne ketosen 
Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.
Ikke gå noen steder Hope!
Sant å si var det godt at du kom, for du viste meg at jeg ikke er unormal, jeg som har duppa opp og ned omtrent på samme plassen sia oktober. Fire kilo forsvant med vinden. De siste tre gikk saaakte av, og så på igjen, og litt av, og litt på...
Husk at du har en menssyklus (sjøl om du evt går på hormonell prevensjon, så er den der) som flytter på vekta di etter eget forgodtbefinnende.
Og det tar tid for kroppen å venne seg til et nytt kosthold og legge om forbrenninga.
Jeg vet ikke hva som satte i gang vektnedgangen min nå, men her raser det av i forhold til det det har gjort de siste månedene.
Jeg tror det var mer fett som gjorde susen for min del. Kanskje spiser jeg mer karber også, jeg er ikke helt sikker.
-Men samme hva du velger, så bli her da? Vær så snill?
Åååå så go` du er da, blir helt rørt her jeg
Går ikke på noe jeg, vi har gjort kort prosess etter 5 mann her, å sterilisert 4 som bor hos oss, min mann har en fra før.
Å jeg tenker jo på det, men sysn det er rart at det ikke skal lirkes av noen gram en gang, men skal se på kcal når jeg begynner på igjen om 3 uker 
Ingenting har gjort susen her, forsøkte med mer fett også, så det bokstavelig talt fløt i fett, men da ble jeg dårlig i magen..
Jeg holder meg her siden det var lov å veier meg inn hver uke, frem til jeg kommer på igjen om 3 uker 

|