Sv: 20 kg!
Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.
Ikke for å være partypooper men det er fryktelig urettferdig så lett en ung mann går ned på dette i forhold til kvinner av alle aldre (og årene hjelper ikke heller). De har evne til å bygge muskler omtrent i søvne pga hormonene. Min egen mann begynte lille julafta og gikk ned sju på litt over en mnd. OG han var ikke veldig tykk en gang.. Men ellers har godeste TS vist ganske greit hva han har spist - enkelt og greit har han IKKE spist karbovalgene på sin vei og valgt noe som han visste ikke hadde så mye karbo! Intuitiv lavkarbo.
jeg har ikke spist så mye egentlig, og skjønner at du er irritert over hvor fort denne dietten, det er slik jeg sier til folk, " den går på autopilot" jeg har prøvd alt fra og trene til og ikke spise godteri osv, men lav karbo er nesten som og jukse, det funker men føles ikke riktig . det har vært for enkelt og ser ikke problemet med og gå ned vekt
jeg trener ikke, derimot sitter foran pcn dagen lang, spiller spill og chillern med folk, bor på hybel så besøkene jeg er på er 15 meter unna...
|