Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 07:23   #662
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Hope, hva med å prøve en runde med Fedon?
Pulverkurer virker, men du taper mye muskelmasse, så du havner lett i jo-jo slankernes helvete.
Fedon er rimelig lettfattelig:
3 hovedmåltid, 2 mellommåltid. Maks tre timer mellom måltidene.
Til hvert hovedmåltid skal du spise protein tilsvarende håndflatens omkrets og tykkelse, og dobbelt så mye lavglykemisk grønnfor.
Mellommåltider kan være litt nøtter+1 lavglykemisk frukt, ev bær ev. en 0,1 Youplait.
Det er vesentlig mindre fett i Feson enn i Ketolyse. Du går ned i vekt, fordi du spiser færre kalorier enn du bruker, og fordi du beholder et stabilt lavt blodsukker. Proteinmengden gjør også at forbrenninga skrues opp.

Lykke til, men tenk deg nøye om før du bruker pulver. (Torokuren?)

Kanskje ikke dumt, men da må jeg sette meg inn i det før jeg begynner, å jeg syns egentlig Ketolyse var helt super, nøt maten, var ikke sulten, kom inn i hvordan jeg skulle gjøre osv, så kunne godt tenkt meg å holdet meg på den, må bare finne ut hvordan jeg best kan gjøre det når jeg kommer på igjen.

har fått endel advarsler på at jeg ikke må gjøre det nå, men jeg brøt ketosen igår, sådessverre, så må jeg bare forsøke nå, så slipper jeg å tenke på dette neste gang jeg går igang, da har jeg forsøkt å funnet ut om det hadde hensikt eller ikke, så jeg vil gjøre et forsøk noen uker, å fortsette med dette evt fedon etterpå..
MÅ ha et kickstart på motivasjonen min her, så jeg ser at jeg kanskje kommer meg inn i en kjole til slutt..Håper det...

Men tusen takk for gode råd, skal tenke over det Setter pris på alle råd jeg får

Torokuren aner jeg ikke hva er

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat