Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 10:54   #10
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp meg å like grønnsaker

Hemmeligheten er som regel å drukne alt i fett og/eller krydder. Noen av mine grønnsaks-favoritter:

- Blomkålsuppe
- Tomatsuppe
(Gerds suppeoppskrifter her på forumet er flotte!)

- Spinat-"stuing" (heller frosne spinatputer i stekepanna, gjerne etter å ha stekt kjøtt, så spinaten får trekke til seg dét fettet også - tilsetter masse smør, salt, pepper, annet krydder etter smak)

- Minimais stekt litt brutalt med MASSE krydder på (mine pleier å være helt røde av paprika og chili) og surret i fløte. Med litt ost oppå der igjen for maksimal comfort food-effekt.

- Coleslaw - revet hodekål/spisskål "druknet" i majones/creme fraiche og litt annet. Finnes mange oppskrifter. Alltid mitt førstevalg om jeg først skal ha en kald siderett.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat