Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-05, 18:40   #3
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Aline

enig med deg, Silje: hmmm...

men samtidig så skjønner jeg at "mannen i gata" synes det hele virker for hysterisk...!
det viktigste er vel først og fremst at inntaket at sukker reduseres, også kan man tenke på at brødet burde være grovt, og at ris, poteter og pasta ikke bør være hoveddelen av et måltid

det er jo ikke på død og liv sånn at alle på jorden må kutte nesten alt av karber og gå på induksjon men samtidig så burde folk vite hva det er av næring i det de spiser, og dermed kunne velge utifra det

oioi, jeg ble litt revet med her nå

men ihvertfall jeg skjønner at folk reagerer på "oss"

ja.. jeg vet... jeg tar meg selv i å "tenke lavkarbo" når jeg ser venninna mi gi dattera si brødskive.. kan kanskje bli for mye av og til..
det er rart å ikke spise frukt, men jeg må innrømme at jeg har mumsa i meg jordbær med ganske god samvittighet...

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat