Hei og velkommen! Er ny på formuet jeg også, men har lest de fleste bøkene til Skaldeman og er på 4. uka på denne kosten så kan svare på litt Cola er bare nei. Det blir for mye karbohydrater og da vil han bare gå opp av fettet han spiser. Selv om man er raus med karbohydratene og f.eks spiser 70% fett og 10% karb og resten protein er det ikke mange dråpene cola man får i seg. Karbohydratene bør brukes til nyttige ting som grønnsaker (som gror over bakken) og noe karbo er det også i noe kjøtt/egg. Dette handler om å legge om livsstilen og brus (også Farris etc.) er ikke bra for oss. Kullsyre er som å drikke prump faktisk Men det smaker jo godt da.. Mange sliter også med søtsug om man bruker søtningstoffer. Det gjorde jeg til jeg droppet alt som inneholder det. Nå har jeg ikke sug og drikker vann med litt sitron i. Det er bra for forbrenningen også Anbefaler absolutt å lese bøkene hans! Det gikk opp noen lys for meg iallefall! GI-null er kjapp og grei og inneholder det meste man trenger å vite, men jeg er veldig glad jeg begynte med "spis deg ned i vekt" for da kommer man skikkelig inn i det. Har selv noen spørsmål jeg håper å få besvart her, men føler jeg ser godt i gang på egenhånd her også! Lykke til!