Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 15:51   #41
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Erfaringer med 80/80/20 eller PSMF?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Moren din er garantert insulinresistent!
Ingen som dømmer noen etter vekt og bmi her. Men å ha en BMI på 21.5, det betyr at du er normalvektig. Det betyr at du IKKE må gå på en kur som det snakkes om her i tråden.
Den kulemagen det er referert til kan man gjøre noe med på en annen måte.
Hva er det med dere som ikke leser og lærer av andres erfaringer? Når jeg forteller at jeg ble svært syk av å følge et sånt opplegg (det var via et treningsstudio), er det INGEN bjeller som ringer? Eller bare tenker dere at shit, det gjelder bare hun kjærringa der, det handler sikkert ikke om meg. Jeg vil bli kvitt den magen koste hva det koste vil.
Blir så oppgitt over dette altså. Tynn kropp framfor helse.

Det er da mange som har gjort sånn uten å bli syk også kjære deg? Man kan ikke ta til seg alle andres erfaringer, for alle kropper er forskjellige. Noen går jo ikke ned på lavkarbo engang, mens andre raser ned...

Aner ikke om hun er insulinresistens, men denne magen, den har alle i familien.. epleform er vel epleform, trenger vel ikke være insulinresistent fordiom eller? Hun er jo rimelig slank ellers, og jeg kjenner meg igjen der. Jeg har samme magen selv om resten av kroppen begynner å bli rimelig normal..

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat