Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 16:09   #54
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med 80/80/20 eller PSMF?

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg har ikke annbefalt noen å gå på psmf kuren en mnd,jeg gjorde det og syns ikke det var ubehagelig i det hele tatt,men enig i at sunt er det ikke.Lavkarbo/lavfett er ikke usundt når en får i seg variert med karber 30-70 g,fett ca 30-40 og protein ca 165, og et bra kaloriinntak på ca 1300-2000.Det er et kosthold en fint kan leve med.

Anbefalt eller ikke. Noen vil se på det som en anbefaling og oppfordring når du deler de erfaringene dine. Og når du vet at det ikke er sunt, hvorfor må du da dele erfaringen din i så mange tråder på en slik måte som kan oppfattes som en oppfordring eller klarsignal til å gjøre det samme?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat