Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 16:44   #33
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!

Opprinnelig lagt inn av Hundedamen, her.

Jeg har nå vært i ketose i over to uker, og har følt at jeg har blitt smalere over magen. Ganske mye egentlig. Min samboer har kommentert at det er mindre å holde rundt. Gikk på vekta i dag, og må innrømme at jeg ble litt skuffet. Bare to kilo er vekk! Man har jo hørt så mange som raser ned mange kilo hver uke, og hadde håpet at jeg skulle være en av dem.

Hompa innom her og hadde planer om å lage en tråd som denne. Selvfølgelig er jeg ikke den første som har hatt den tanken.

Det var godt å se at det fantes en tråd som denne! Det i seg selv er oppløftende.
Når jeg nå leser det som skrives her er jeg nå mer motivert enn noen gang.

Er det sånn at det plutselig løsner med tanke på vekt, eller kommer den til å gå gradvis og sakte nedover?

Det vet bare din kropp

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat