Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 16:47   #78
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med 80/80/20 eller PSMF?

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg har ikke annbefalt noen å gå på psmf kuren en mnd,jeg gjorde det og syns ikke det var ubehagelig i det hele tatt,men enig i at sunt er det ikke.Lavkarbo/lavfett er ikke usundt når en får i seg variert med karber 30-70 g,fett ca 30-40 og protein ca 165, og et bra kaloriinntak på ca 1300-2000.Det er et kosthold en fint kan leve med.

165 gram proteiner vil jeg si er ganske mye for en høvelig lett kropp. Det anbefales jo ca 1.5 ganger kroppsvekten?? Dvs hvis en person veier 65 kilo så er anbefalt proteininntak på ca 97 gram og du anbefaler ikke langt unna det dobbelte??

HER står litt om det..