Sv: Erfaringer med 80/80/20 eller PSMF?
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Jeg respekterer det dere sier,men mener ikke det samme som deg/dere. Det var ikke jeg som begynte å kverulere denne gangen,men da slutter vi alle å kverulere da. Men ferdig med denne saken jeg nå.
Igjen dette med mener . Det er ikke snakk om meninger her, jeg skjønner ikke hvor mange ganger jeg må presisere dette!
Jeg skulle ønske du hadde brukt halvparten så mye tid på å lese deg opp om viktigheten av en viss andel fett i et lavkarbokosthold som du bruker på å diskutere det samme opp og opp igjen.
Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.
Eller, kanskje du er ferdig med å spre erfaringer og dele kunnskap som kan være til skade for andre?
Det håper virkelig jeg også! Det er ingen her som kan bestemme hva noen spiser og gjør med kroppen sin, men det er alles ansvar å ivarta en viss standard her inne!
Opprinnelig lagt inn av Maissa89, her.
Jeg blir helt matt av den aggressiviteten til flere av de "gamle" medlemmene her på forumet. Nå har jeg lest hele tråden, og INGEN her har faktisk anbefalt PSMF. Erfaringer ble delt, noe et forum er til for. Om noen mener erfaringer med denne ekstremdietten ikke bør deles fordi det kan føre til at flere prøver den, kan dette sies uten å steine personene som er med på diskusjonen som tråden faktisk startet med å dreie seg om!
Dette får du ta for egen regning. Jeg vil tro du leser tråden med litt andre øyer enn meg dersom det er sånn du oppfatter det. Det er ingen som har steinet noe her!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|