Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 21:01   #19
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ansiktsfett først eller sist til å bli borte?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

På meg forsvinner den store magen først, deretter fett på lår og armer, mens fett i ansikt og på hender er mer hardnakka. Jeg har hørt at de som har mer eplefasong mister sist på magen, mens pærer og timeglass (jeg begir meg ikke inn på jordbær og slikt ) har lett for å ta av rundt livet, men vanskeligere for å bli kvitt fettet på de "ytre" delene. Men det forsvinner jo litt jevnt over hele tiden, da. Det er ikke sånn at alt er igjen til slutt i ansiktet, selv om det kanskje kan virke sånn. Det er nok tydeligere å se for andre enn en selv, ofte

Det er selvsagt individuelt, på samme måte som ingen har en standardisert kroppsfasong. Men det jeg skriver over her stemmer bra på de jeg kjenner og meg selv. Jeg husker ikke hvor jeg leste om det, eller begrunnelsen, men at det er en sammenheng mellom kroppsfasong og hvor fettet sitter best fast er jo ikke så vanskelig å tenke seg egentlig. De med eplefasong er som regel mer insulinresistente og fettet rundt midjen sitter hardere, mens fett i ansikt osv forsvinner lettere.

Sist redigert av Huldr : 07-02-11 kl 22:08.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat