Sv: Erfaringer med 80/80/20 eller PSMF?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Igjen dette med mener . Det er ikke snakk om meninger her, jeg skjønner ikke hvor mange ganger jeg må presisere dette!
Jeg skulle ønske du hadde brukt halvparten så mye tid på å lese deg opp om viktigheten av en viss andel fett i et lavkarbokosthold som du bruker på å diskutere det samme opp og opp igjen.
Det håper virkelig jeg også! Det er ingen her som kan bestemme hva noen spiser og gjør med kroppen sin, men det er alles ansvar å ivarta en viss standard her inne!
Dette får du ta for egen regning. Jeg vil tro du leser tråden med litt andre øyer enn meg dersom det er sånn du oppfatter det. Det er ingen som har steinet noe her!
Jeg mener faktisk hva jeg vil,og det gjør du også.Jeg har lest mye om lavkarbo, og det du mener er ikke mere riktig enn det jeg mener. Vi er to personer med to forskjellige meninger, kan vi ikke la det være med det. Ja og jeg syns faktisk jeg ivaretar en bra standar her inne. Les hva jeg skriver så ser du at det ikke er usundt. Men, det du ser er at det er lite fett, og da mener du det er usundt. Ikke alle er enig med deg der, noen har samme oppfatning som meg også. Det er lov og mene ting også, og være selvstendig. Ikke alt trenger å være fakta for å ha en mening om ting. Nå syns jeg faktisk det er du som hele tiden skal irettesette meg, jeg respekterer dine meninger fullt ut. Må også si at det du sier er fakta ,og virker sikkert for mange. Derfor syns jeg at du kan respektere mine også,selv om du syns jeg tar fullstendig feil.
|