Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 03:05   #14
Filosofina
Juniormedlem

Filosofina sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Drammensområdet
Filosofina er på en erverdig vei

Sv: Hva har ikke fungert for deg, og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Jeg fulgte også blodtypedietten i en periode, før jeg begynte på lavkarbo. Men det hjalp ikke det skvatt på 40 kilo overvekt, dessverre. Alt det som jeg med min blodtype skulle spise gjorde meg bare slapp og sliten, fikk aldri nok energi Nå lever jeg på fett kjøtt, egg og litt grønnsaker, har tatt av 40 kilo og har MASSE energi.

CLA fikk jeg utslett av... Tror det var noe med at lavkarbo/høyfett kosthold gjør nøyaktig det samme som CLA hevder å gjøre, altså brenner opp kroppsfett. Jeg har jo brent opp 40 kilo av det, bare på å spise nok fett da Det virket som om CLA virket mot sin hensikt på lavkarbo fordi CLA er beregnet på folk som spiser karbo i tillegg...? Vet ikke sikkert, bare min erfaring

Heh, kult! Ja, godt å høre at det er flere som ikke helt greier denne blodtype dietten... Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle kunne greie å følge den, så jeg ga opp omtrent før jeg fikk prøvet den skikkelig...

Filosofina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, mindre sukker - mere sunt. Svar med sitat