Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 08:40   #21
Efterår
Medlem

Efterår sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Aline - efter at have læst på linket kan jeg se at det ikke er et kosthold for mig da det groft skitseret er det kosthold jeg kom fra - det er ikke godt for mig, for hele kroppen nærmest skriger efter fedt og flere kcal. Samtidig er det også vigtigt med LCHF set i forhold til homonbalancen / lavt stofskifte.

Cyan - dvask er det rette ord for min kropsbygning den bærer i den grad præg af at have være udsat for diverse kure i mange år hvor vægten er gået MANGE kilo op og ned
PSFM er nok en løsning for nogen, men jeg tør ikke gå i gang med det for jeg vil have et varigt kosthold der er sundt for mig.

elsker lavkarbo - kropsbygger har jeg ikke tænkt mig Hvilken andre greb har du erfaring med.... er det lavkarbo og styrketræning? Jeg har som dig været på diverse pille og pulverkure som i sidste ende kun har givet gevinst i flere kg.

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat