Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 10:01   #18
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Lurer på en sak, jeg, men merk at dette IKKE er noen form for kritikk eller en antydning om at jeg mener du gjør noe galt! Spør av nysgjerrighet, jeg

Hvordan går du frem for å være sikker på at du får i deg nok og riktig næring under graviditeten? Er vel sikkert ekstra viktig når man venter smått

Heisann!
Vel, eg kan rett og slett ikkje vera sikker på at eg får i meg 100% av alle næringsstoffa eg burde og skulle hatt kvar dag, men som bigmum har skrive før meg her, så er eg overbevist om at lavkarbo er det sunnaste alternativet for meg og hulebuaren min mest fordi eg et mykje godt feitt, proteiner, varierte grønsaker og salatgreier, og litt karbohydrater i form av litt frukt og knekkebrød. Så, blodsukkeret held seg stabilt, humøret er meir stabilt og heile kroppen er meir stabil. Kjenner det i heile kroppen at den trivast betre på lavkarbo enn på "vanleg" høgkarbo...

I tillegg er eg meir stabil psykisk med tanke på kropp og vekt... For eg er litt ustabil psykisk med tanke på vektoppgang, det skremmer meg mest av alt! Og når eg då eg lavkarbo, som er så bra for heile meg, skremmer det meg ikkje i den grad som om eg et høgkarbo og nærast ser chipsen tek bustad på hoftene

Uansett, om eg tek ein vitaminbjørn og kanskje litt omega3 kvar dag, kan det umogleg vera verre enn om eg lever på skive med brunost for å sei det slik

Men, dette er jo opp til kvar enkelt å avgjera for sin del. Eg seier ikkje at dette kosthaldet er optimalt for alle, eg veit berre at det er optimalt for meg

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat