Tråd: 20 kg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 12:25   #29
Mistral
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Mistral er på en erverdig vei

Sv: 20 kg!!

Opprinnelig lagt inn av sinquah, her.

Vell, generelt har jeg spist alt fra "a" til "å", kjylling, kjøtt, egentlig lite grønt og noe salat, Til lunch prøver og spise en skål salat, med enten litt dressing eller majones på men er nå så lei av det at jeg mange ganger dropper det, til middag eter jeg det som serveres på kantinaen min(er borteboer) og om det ikke er noe jeg kan ete, så blir det en skal salat der også, ellers så eter jeg ikke mye om dagene, om jeg er sulte nokk og har råd så kjøper jeg meg kjøttdeig og ost og steker det i pannen, ilag med osten slik at osten blir stekt, men det skal sies at jeg ikke lager mat mere en 2-3 ganger i uka. Og generelt drikker jeg mye brus, ca 2 liter om dagen, (Pepsi Max) og det er hva jeg spiser, jeg tar noen ganger og tar meg et stykke pizza og skeier ut flere ganger med kanskje en bitre gummi godter, men passer og ikke pasere 20 karbo grensa...og under denne rare dietten så har jeg ikke trent, kanskje gådd litt Tim butikk osv, men det er jo nesten ingen ting... Personelig synes jeg at ketolyse er en jukse diett siden den går på autopilot jeg veide 115 og nå veier jeg 90kg. Er 173 høy og er 17 år :-)

Resultatene er flotte, gratulerer!

... men på lang sikt ser ikke dette kostholdet helt heldig ut. Det virker som om du spiser lite? Hva spiser du de dagene du ikke er sulten nok eller har råd til kjøttdeig og ost?

Og to liter brus hver dag, men nesten ikke grønnsaker, er vel ikke akkurat helsebyggende?

Jeg må innrømme at jeg syns det er rart at det blir oppstandelse på dette forumet med én gang man prøver å foreslå å holde et øye med kaloriinntaket, mens to liter brus og nesten ikke grønt får passere.

Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat